Over ons

Zorgen dat ons werelderfgoed een publiek krijgt dat het verdient

Bijna tien jaar na de erkenning van de Waddenzee als UNESCO Werelderfgoed is het de hoogste tijd dit gebied - met zijn uitzonderlijke universele waarden: de natuur van wereldklasse, dynamische landschap, aansprekende cultuur en eigen waddenspecifieke bedrijvigheid - goed op de kaart te zetten. Dat willen de marketing-organisaties Merk Fryslân, Marketing Groningen en Holland boven Amsterdam de komende jaren gaan doen. 

 

Moddergat Paessens.

Merk Fryslân

Merk Fryslân is de regiomarketingorganisatie voor de Provincie Fryslân. Vanuit een overkoepelende visie geven wij, in opdracht van de Provincie Fryslân, invulling aan de marketing en promotie voor Friesland, de Waddeneilanden en het  UNESCO Waddengebied. 

Holland boven Amsterdam

DMO Holland boven Amsterdam wil haar gasten een onvergetelijk verblijf bieden. Door de regio Noord-Holland Noord als aantrekkelijke vakantiebestemming bekend te maken in opdracht van de gemeenten en provincie Noord-Holland. 

Marketing Groningen

Marketing Groningen heeft als doel de aantrekkings- en bindingskracht van Groningen te versterken onder (internationale) bezoekers, bewoners, bedrijven en ondernemend talent. Dit doet zij in nauwe samenwerking met de gemeente en de provincie Groningen.